Tuesday, June 05, 2007

περπατώ και αφήνω το ίχνος μου

1. ενέργεια: Περπατώ / δράση : περπατώ και αφήνω το ίχνος μου

2. α. σχέση ενέργειας και τόπου
δεν υπάρχουν πολλά που θα θέλαμε να αναλύσουμε σε αυτή την φάση, μας αρκούν ως έναυσμα τα λόγια του Δ. Πικιώνη : η περπατησιά είναι η αλληλοδιάδοχη καταστροφή και αποκατάσταση της ισορροπίας της ανάγλυφης ταινίας που είναι το έδαφος.

β. σχέση ενέργειας και πρότασης
Αυτή την ισορροπία του τοπίου, που επηρεάζει και επηρεάζεται από το σώμα κατά τη διάρκεια του περπατήματος, θέλαμε να μελετήσουμε. Τι είναι το περπάτημα; Πώς το αντιλαμβάνεται αυτός που κάνει αυτή την ενέργεια και πώς οι γύρω; Το περπάτημα πλέον χρησιμοποιείται καθαρά ως μέσο (και αυτό όταν είναι αναγκαίο). Ποια όμως είναι η φύση του και ποια η σχέση του με τον άνθρωπο όταν
γίνεται αυτοσκοπός
; Τι θα συνέβαινε αν κάθε διαδρομή "είχε οντότητα" και σε κάθε κίνηση, μας ακολουθούσε το ίχνος μας; Αυτά τα βασικά ερωτήματα προσπαθήσαμε να μελετήσουμε δημιουργώντας ένα συνεχές ίχνος πίσω μας με τη χρήση ενός ρολό χαρτιού. Τελικά τα συμπεράσματα κατέληξαν να είναι πολύ πιο συγκεκριμένα από τα ερωτήματα...



γ. Σχέση δράσης και τόπου
το ίχνος μου επιδρά στο περιβάλλον: α. παροδικά : περπατάω και μεταφέρω το ίχνος μου για να τονίζω την πορεία μου, να παρατηρήσω εγώ και οι άλλοι την ίδια τη διαδικασία του περπατήματος, να δημιουργήσω καταστάσεις(ήχος-εικόνα-έκπληξη-παρατήρηση). β. μονιμά : επιλέχτηκαν 3 βασικές περιοχές στις οποίες αφήσαμε το ίχνος μας. Το ίχνος αντίστοιχα α.απωθεί ή δείχνει την πορεία, β.προειδοποιεί ή μπερδεύει, γ.σκηνοθετεί και διηγείται.

3. φωτογραφίες

α. δείχνω πορεία










β. μπερδεύω-προειδοποιώ








γ.σκηνοθετω













0 Comments:

Post a Comment

<< Home