Monday, December 04, 2006

elli-daphne-marina

Κατά την διάρκεια της διαδρομής της 27ης Νοεμβρίου, και έχοντας στο μυαλό μας τις εκφάνσεις του περπατώ, προέκυψε αυθόρμητα η δράση στην παιδική χαρά (σημείο στάσης της διαδρομής).
Το περπάτημα ως αυτοσκοπός (όχι απλά ως μετακίνηση) παίρνει την μορφή του παιχνιδιού αλληλεπιδρώντας με τον χώρο, και τα αστικά αντικείμενα που κάθε στιγμή το περιβάλλουν.

Περί + Πατώ
Περί:
>
Για, σχετικά με
>Απ’όλες τις πλευρές
>Με κυκλική κίνηση
Πατώ:

>Πάτος, δρόμος/οδός με μεγάλη κίνηση, που πατιέται συχνά.
Π ε ρ π α τ ώ:
>
κάνω βήματα, μετακινούμαι, πηγαίνω πεζός σε συγκεκριμένο προορισμό
>βαδίζω με άνεση, για αναψυχή, κάνω περίπατο
>διασχίζω τόπο, απόσταση με τα πόδια

Εκφάνσεις του περπατώ:
>
Περπατώ και το τοπίο επηρεάζει την κινησή μου, την στάση μου, την θέση μου, την οπτική μου, την διάθεσή μου.
(το τοπίο ως αστικά αντικείμενα, κάτοψη, όψη, τοπογραφία, κλιματολογικά φαινόμενα…)
>
Περπατώ και επηρεάζω το τοπίο (αφήνω ίχνη, παράγω ήχους, δημιουργώ νέες καταστάσεις).

η_δ ρ ά σ η_ό π ω ς_έ γ ι ν ε :



τ ε κ μ η ρ ί ω σ η_τ η ς_δ ρ ά σ η ς :



πατώ_γύρω μου, με κυκλική κίνηση,

πατώ_γύρω από κάτι άλλο,
γύρω-γύρω-όλοι
__________________________________________________________________
www.egladopoulos.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home